Natt-träning tisdag 10/4 2007-04-04 23:05 

På tisdag inleds OK Milans poängtävlingar och för alla som vill träna natt inför Natt-SM och 10MILA finns möjligheten att springa banorna efter att det blivit mörkt.

Kontrollerna kommer att ha reflex och banlängder upp mot 10-11 km kommer att finnas. Skriv en kommentar nedan om du är intresserad så att vi kan förvarna OK Milan om ungefär hur många vi kommer.


OK Milan >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1923


Skrivet av:

Oskar Arlebo