|
Klubbstugan uthyrd i helgen 30/3-1/4
| 2007-03-28 08:57 |
I samband med Örebro-Cupen i innebandy ville ett av KFUM:s tjejlag övernatta tillsammans för lagkänslan. Det blev i KFUM-orienteringens klubbstuga, eftersom KFUM Falun bor i KFUM-huset. Väldigt mycket KFUM i den meningen!
[Tillbaka]
|
|