Klubbstugan uthyrd i helgen 30/3-1/4 2007-03-28 08:57 

I samband med Örebro-Cupen i innebandy ville ett av KFUM:s tjejlag övernatta tillsammans för lagkänslan. Det blev i KFUM-orienteringens klubbstuga, eftersom KFUM Falun bor i KFUM-huset. Väldigt mycket KFUM i den meningen!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1915


Skrivet av:

Lars Hellstrandh