INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Minipåskläger Anmäl till tävlingen själv 2007-03-18 20:59 

Helt hastigt har Kerstin och jag ordnat ett minipåskläger på Tallbackens vandrarhem från långfredag till påskafton. Meningen är att man ska springa Åbys medeldistanstävling på fredagen (första start kl 11.00).,Därefter äter vi gemensam middag och senare kvällsmat.

På påskaftonen är det Kolmårdkaveln på samma TC som Åbys tävling. Vandrarhemmet ligger ca 5 min från TC. Frukost serveras på morgonen och efter kaveln drad vi hem och firar påsk. Vi har bokat 30 platser, ev kan vi boka fler. Kostnaden blir ca 150 kr för all mat och övernattningen. Anmälan till tävlingarna får var och en sköta själv. På Kolmårdskaveln finns även öppna banor 6 st. Anmäl intresse för övernattning nedan.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1905


  [Tillbaka

Kommentarer 18 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-25 21:26]
Nu är det fullt om det inte blir några återbud.

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-25 21:26]
Ludwig & Magnus Nilsson anmälda.

Skrivet av: birgitta a [2007-03-24 10:47]
Peter & Mathias är anmälda.

Skrivet av: Birgitta a [2007-03-24 10:39]
Christina, Thomas, Albin & Agaton Långh är anmälda.

Skrivet av: Johan Gunnarsson [2007-03-24 9:47]
Jag följer gärna med!

Skrivet av: Louise Gustafsson [2007-03-21 18:07]
Jag och mamma vill följa med.

Skrivet av: Victoria [2007-03-20 16:11]
Jag vill följa med!

Skrivet av: Peiza [2007-03-20 14:54]
Jag hänger också med och är liksom Harlén sugen på en natt till.

Skrivet av: C-G [2007-03-19 15:58]
LillGarpen o C-G anmäler sig

Skrivet av: jennie [2007-03-19 13:44]
Jag,Erik , Axel och Kalle vill följa med.

Skrivet av: Barbro C. [2007-03-19 8:37]
Kristin & jag är oxå intresserade

Skrivet av: Garpen [2007-03-18 22:20]
Anmäler gärna mig själv!^^

Skrivet av: stina [2007-03-18 21:29]
Jag och Lovisa är på!

Skrivet av: Linda & Erik [2007-03-18 21:28]
Vi anmäler oss! Är det någon som ska springa Katrineholms nattävling på torsdagen och är intresserad av att bo två nätter på vandrarhemmet? Vi kanske kan gå ihop och ordna ett minipåskläger deluxe i så fall...

Skrivet av: Emma A [2007-03-18 21:20]
Låter trevligt! Jag anmäler mig.

Skrivet av: RolandF [2007-03-18 21:06]
Anmäler Roland, Åsa, Frida och Elin Fjellström

Skrivet av: Per Eklöf [2007-03-18 21:03]
Låter kanon detta. Jag vill gärna åka med...

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-18 21:00]
Anmäler Kerstin, Pecka, Björne och Claes Norman samt Lasse och Birgitta Arlebo



[Tillbaka]