Minipåskläger Anmäl till tävlingen själv 2007-03-18 20:59 

Helt hastigt har Kerstin och jag ordnat ett minipåskläger på Tallbackens vandrarhem från långfredag till påskafton. Meningen är att man ska springa Åbys medeldistanstävling på fredagen (första start kl 11.00).,Därefter äter vi gemensam middag och senare kvällsmat.

På påskaftonen är det Kolmårdkaveln på samma TC som Åbys tävling. Vandrarhemmet ligger ca 5 min från TC. Frukost serveras på morgonen och efter kaveln drad vi hem och firar påsk. Vi har bokat 30 platser, ev kan vi boka fler. Kostnaden blir ca 150 kr för all mat och övernattningen. Anmälan till tävlingarna får var och en sköta själv. På Kolmårdskaveln finns även öppna banor 6 st. Anmäl intresse för övernattning nedan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1905


Skrivet av:

Birgitta Arlebo