INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gympaavslutning! 2007-03-12 22:02 

Stundande vårdagar - vilket leder oss automatiskt till fler utomhusaktiviteter. Gympan för säsongen avslutas därför med dunder och brak och härliga moves på Karl Johanskolan den 16/3 18.00!

Sista passet blir ett ihopplock av det bästa från de tre töserna ni sett under vintern. I våra tankar kommer vi även ha den man som också han fyllt fredagarna med glädje. På fredag möts vi med glädje och sorg, 60-tal och 2000-tal, med glitter och utslitna skor, men framförallt med energi som någon sällan skådat. Tillsammans minns vi våra gympa-moves som: klappa-händerna-framför-magen-och-sen-bakom-ryggen, kissande hunden samt de där frenetiska knä-uppdagren. Passa på att göra allt det här en sista gång för vintern!!!

Välkomna!




Skrivet av:

Linda Lännenmäki
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1903


  [Tillbaka

Kommentarer 0 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten


Du kan bli först att kommentera den här nyheten!



[Tillbaka]