Gympaavslutning! 2007-03-12 22:02 

Stundande vårdagar - vilket leder oss automatiskt till fler utomhusaktiviteter. Gympan för säsongen avslutas därför med dunder och brak och härliga moves på Karl Johanskolan den 16/3 18.00!

Sista passet blir ett ihopplock av det bästa från de tre töserna ni sett under vintern. I våra tankar kommer vi även ha den man som också han fyllt fredagarna med glädje. På fredag möts vi med glädje och sorg, 60-tal och 2000-tal, med glitter och utslitna skor, men framförallt med energi som någon sällan skådat. Tillsammans minns vi våra gympa-moves som: klappa-händerna-framför-magen-och-sen-bakom-ryggen, kissande hunden samt de där frenetiska knä-uppdagren. Passa på att göra allt det här en sista gång för vintern!!!

Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1903


Skrivet av:

Linda Lännenmäki