|
Blekinge i påsk
| 2001-01-24 12:42 |
Vad sägs om att följa med söderut under påskveckan?
I påsk finns det förslag på att åka till Blekinge och tävla. Det är 7-mannabudkavle, Elitserie allmänt trevligt. Nu skulle vi behöva veta om det finns intresse eftersom logi bör bokas (och nej, det blir inte Hjorthålan..). Intresseanmälan kan göras till min mail eller muntligt.
Hemsida Blekingepåsken
Bilder
Översiktskarta
[Tillbaka]
|