Vad sägs om att följa med söderut under påskveckan? I påsk finns det förslag på att åka till Blekinge och tävla. Det är 7-mannabudkavle, Elitserie allmänt trevligt. Nu skulle vi behöva veta om det finns intresse eftersom logi bör bokas (och nej, det blir inte Hjorthålan..). Intresseanmälan kan göras till min mail eller muntligt.
|