|
Träningshelg 16-18 mars Uppdaterad
| 2007-03-16 10:59 |
Fredag 16 mars börjar genrepet inför årets säsong. Ta chansen att formtoppa på vinterns sista träningshelg!
Fredag Gympa Specialavslutning av styrkegympan. Separat nyhet kommer. Skor: Gympaskor, sockiplast
Lördag fm Distans + Ol-bana Skor: Ol-skor Samling: Kl 10.00 Klockhammar
Gemensam distans upp till ca 1 h. Därefter provspringer vi C-Gs H21 bana på Uggleberget för vår medeldistanstävling på Närkekvartetten. Kontroller finns i form av utsatta brickor.
Lördag em Innebandy Samling: Kl 17.00 Gamla KFUM hallen, Västra Bangatan 5 Utr. Klubba, gympaskor
Söndag Rävjakt Samling kl 10.00 Lillåspåret (Starten i nordvästra hörnet) Skor: OL-skor Träningen går till som följer: Gemensam jogg till en startpunkt. Där får alla ca 10 minuter på sig att sätta ut en kontroll på en rundbana som går i en vid cirkel runt startpunkten. När 10 minuter har gått börjar man springa banan och när man har passerat den kontrollen man själv satte ut får man börja samla in kontroller. När man kommer till en kontroll som är intagen återvänder man till startpunkten igen.
För att kunna planera för kartor och ev. mat vill jag att ni anmäler er snarast! Alla är välkomna! Anmälan görs i kommentarsfältet.
|
Kommentarer
| 23 inlägg hittills |
| Skrivet av: | lovisa [2007-03-17 21:49] | |
|
 |
| lite sent men jag tänkte bara säga att jag också kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | Göthlin [2007-03-17 20:19] | |
|
 |
| Jag tänker också jaga räv |
| Skrivet av: | Victoria [2007-03-17 19:52] | |
|
 |
| jag kommer imorrn på rävjakten |
| Skrivet av: | Jake [2007-03-17 17:13] | |
|
 |
| Jag kör gärna rävjakten om det inte är för sent att anmäla. |
| Skrivet av: | stina [2007-03-17 14:56] | |
|
 |
| jag kommer också imorgon på rävjakten! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-03-16 12:04] | |
|
 |
| Jag kommer och springer både lördag och söndag. Skulle gärna bli upphämtad längs Ekersvägen om det är möjligt. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-03-16 11:00] | |
|
 |
| Blir ingen lunch till Klockhammar. Föreslår gemensam lunch på nån restaurang ex Vardagsrummet för de som vill! |
| Skrivet av: | matte [2007-03-15 22:02] | |
|
 |
| Jag kommer på rävjakten !!! |
| Skrivet av: | fille [2007-03-15 21:29] | |
|
 |
| kommer på rävjakten! |
| Skrivet av: | feenie [2007-03-14 14:24] | |
|
 |
| Jag kommer på lördagspasset. (förmiddagen) |
| Skrivet av: | Emma [2007-03-14 11:14] | |
|
 |
| Tränar fredag och lördag, kanske söndag. Vill gärna ha mat på lördag. |
| Skrivet av: | Ari [2007-03-14 9:16] | |
|
 |
| Söndag (kanske även lördagen, återkommer!) |
| Skrivet av: | djN [2007-03-12 13:08] | |
|
 |
| Kan inte vara med. Bortrest. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-03-12 12:53] | |
|
 |
| C-G>> Ändrat! |
| Skrivet av: | C-G [2007-03-11 22:57] | |
|
 |
| Det är bara H21Elit banan som är upptryckt inre D21. Banans längd 5,030 km |
| Skrivet av: | Jocke [2007-03-11 22:06] | |
|
 |
| Kommer på gympan, lördag förmiddag och eventuellt söndag fm |
| Skrivet av: | beh [2007-03-11 15:39] | |
|
 |
| Hela lördagen, gärna med mat. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-03-09 17:28] | |
|
 |
| Jag kommer nog att vara med en del. Men inte på söndagen. Det är ju råckenrållfest på Frimis på lördagkvällen... Men är det verkligen sista gången på jympan då? I månadsprogrammet står det ju den 23 mars? |
| Skrivet av: | djn [2007-03-09 15:06] | |
|
 |
| jag tror hallen måste bokas. jag har bara bokat fram till sista feb. |
| Skrivet av: | frippe [2007-03-09 14:35] | |
|
 |
| Söndag. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-09 12:45] | |
|
 |
| Slipar orienteringsmomentet nere i tjeckien. Hoppas ni andra kör på hårt. |
|
 |
Missar för en gångs skull, men litar på att ni tränar lika hårt här hemma som vi gör nere i Tjeckien... :-)
Säsongen närmar sig! |
| Skrivet av: | Löken [2007-03-09 11:53] | |
|
 |
| Jag är med på alla löp/ol pass. Alltså lördag morgon och söndag morgon... Ska bli skoj, vi ses... |
[Tillbaka]
|