|
Träningshelg 16-18 mars Uppdaterad
| 2007-03-16 10:59 |
Fredag 16 mars börjar genrepet inför årets säsong. Ta chansen att formtoppa på vinterns sista träningshelg!
Fredag Gympa Specialavslutning av styrkegympan. Separat nyhet kommer. Skor: Gympaskor, sockiplast
Lördag fm Distans + Ol-bana Skor: Ol-skor Samling: Kl 10.00 Klockhammar
Gemensam distans upp till ca 1 h. Därefter provspringer vi C-Gs H21 bana på Uggleberget för vår medeldistanstävling på Närkekvartetten. Kontroller finns i form av utsatta brickor.
Lördag em Innebandy Samling: Kl 17.00 Gamla KFUM hallen, Västra Bangatan 5 Utr. Klubba, gympaskor
Söndag Rävjakt Samling kl 10.00 Lillåspåret (Starten i nordvästra hörnet) Skor: OL-skor Träningen går till som följer: Gemensam jogg till en startpunkt. Där får alla ca 10 minuter på sig att sätta ut en kontroll på en rundbana som går i en vid cirkel runt startpunkten. När 10 minuter har gått börjar man springa banan och när man har passerat den kontrollen man själv satte ut får man börja samla in kontroller. När man kommer till en kontroll som är intagen återvänder man till startpunkten igen.
För att kunna planera för kartor och ev. mat vill jag att ni anmäler er snarast! Alla är välkomna! Anmälan görs i kommentarsfältet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1899
Skrivet av:

Erik Harlén
|