INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Upptaktsmöte för gamla, nya och blivande juniorer 2007-02-25 19:20 

Nu på onsdag, 28/2, klockan 19:00 är det upptakt för juniorer i KFUM-huset.

Vi kommer diskutera det kommande året, gå igenom juniorernas tävlingsprogram och målsättning för kavlar.

Det kommer att bjudas på frukt för deltagarna.

Mötet riktar sig till alla juniorer och H/D 16 i klubben.

Anmälansker i kommentarsfältet nedanför.




Skrivet av:

Björn Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1892


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Stefan Risberg [2007-02-28 14:29]
Hej ! Jag kommer varken junior eller senior, men deltagare

Skrivet av: Christer [2007-02-27 22:18]
LillGarpen kommer

Skrivet av: Jake [2007-02-27 20:34]
dyker upp!

Skrivet av: Clobbis [2007-02-27 18:22]
jag kommer med!

Skrivet av: matte [2007-02-26 21:15]
Kommer !!!

Skrivet av: stina [2007-02-26 17:09]
men björnis varför skulle du ändra dag :P
jag kan tyvärr inte komma.

Skrivet av: fille [2007-02-26 16:37]
Kommer självklart!

Skrivet av: dg [2007-02-26 10:00]
Björne>> jag vet att jag var med och planerade in mötet, MEN är det inte bättre att vi kör på KFUM-huset samtidigt som seniorerna? Eftersom upplägget på det mötet är ändrat lite.



[Tillbaka]