|
Upptaktsmöte för gamla, nya och blivande juniorer
| 2007-02-25 19:20 |
Nu på onsdag, 28/2, klockan 19:00 är det upptakt för juniorer i KFUM-huset.
Vi kommer diskutera det kommande året, gå igenom juniorernas tävlingsprogram och målsättning för kavlar.
Det kommer att bjudas på frukt för deltagarna.
Mötet riktar sig till alla juniorer och H/D 16 i klubben.
Anmälansker i kommentarsfältet nedanför.
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2007-02-28 14:29] | |
|
 |
| Hej ! Jag kommer varken junior eller senior, men deltagare |
| Skrivet av: | Christer [2007-02-27 22:18] | |
|
 |
| LillGarpen kommer |
| Skrivet av: | Jake [2007-02-27 20:34] | |
|
 |
| dyker upp! |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-02-27 18:22] | |
|
 |
| jag kommer med! |
| Skrivet av: | matte [2007-02-26 21:15] | |
|
 |
Kommer !!!
|
| Skrivet av: | stina [2007-02-26 17:09] | |
|
 |
men björnis varför skulle du ändra dag :P jag kan tyvärr inte komma. |
| Skrivet av: | fille [2007-02-26 16:37] | |
|
 |
| Kommer självklart! |
| Skrivet av: | dg [2007-02-26 10:00] | |
|
 |
| Björne>> jag vet att jag var med och planerade in mötet, MEN är det inte bättre att vi kör på KFUM-huset samtidigt som seniorerna? Eftersom upplägget på det mötet är ändrat lite. |
[Tillbaka]
|