Upptaktsmöte för gamla, nya och blivande juniorer 2007-02-25 19:20 

Nu på onsdag, 28/2, klockan 19:00 är det upptakt för juniorer i KFUM-huset.

Vi kommer diskutera det kommande året, gå igenom juniorernas tävlingsprogram och målsättning för kavlar.

Det kommer att bjudas på frukt för deltagarna.

Mötet riktar sig till alla juniorer och H/D 16 i klubben.

Anmälansker i kommentarsfältet nedanför.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1892


Skrivet av:

Björn Norman