INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Upptaktsmöte för herrar och damer 28/2 19.00 OBS! Ny info. 2007-02-20 22:23 

För klubbens herr-seniorer och -juniorer kör vi upptaktsmöte nästa onsdag 28 feb kl 19 i KFUM-huset.

Vi kommer ta upp bl.a. tävlingplanering, träningsläger, träningshelger, målsättningar, förändringar i träningsupplägget m.m.

Lite kort om tid men vi hoppas att så många som möjligt kommer och peppar inför säsongen! Gratis frukt!

Tiden är satt så att spontanträning hinns med innan!

Kommentera nedan om ni kommer eller inte!

Nya förutsättningar
Från början var tanken att köra en träff för herrar och en för damer men efter diskussion så kör vi nu på samma tid och plats. Vi träffas i KFUM-huset 28 feb kl 19.00




Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1889


  [Tillbaka

Kommentarer 24 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Axel [2007-02-28 14:03]
Dyker upp, kan ev bli några minuter sen.

Skrivet av: Albin [2007-02-28 13:47]
Kommer

Skrivet av: Suss E [2007-02-28 11:49]
jag kommer troligtvis..

Skrivet av: djn [2007-02-28 10:42]
jag kommer naturligtvis eftersom jag är med i Elitkommittén och inte skulle kunna förlåta mig själv om jag missade sammankomst

Skrivet av: Pontan [2007-02-28 9:30]
Hoppar över, behöver vara hemma.

Skrivet av: Christina [2007-02-27 22:01]
Kommer förbi om jag hinner, men det blir nog svårt =(

Skrivet av: stefan [2007-02-27 13:31]
kommer med 90 % säkerhet,

Skrivet av: Kristin j [2007-02-26 14:13]
Jag jobbar till kl.20 men kommer förbi när jag slutat om ni fortfarande är kvar.

Skrivet av: groth [2007-02-26 13:52]
skickar min bättre hälft på mötet

Skrivet av: Pontan [2007-02-26 9:53]
Jag kan närvara, har dock inga förhoppningar på att kunna tävla något nämnvart pga långtidsskada

Skrivet av: Pionhed [2007-02-26 7:46]
Kommer ej tyvärr.

Skrivet av: Skrållan [2007-02-25 20:45]
Är dubbelbokad på onsdag, får se vad jag väljer...

Skrivet av: padavka [2007-02-25 19:57]
Katerina Neumannova kommer!

Skrivet av: Peiza [2007-02-25 17:31]
Fy f-n åtta pers anmälda, kanske kan vi få ihop till ett mixlag på 10mila.

Skrivet av: Björne [2007-02-25 15:02]
Kommer!

Skrivet av: feenie [2007-02-23 20:55]
Jag kommer

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-23 20:51]
Kommer

Skrivet av: dg [2007-02-22 16:20]
Kommer

Skrivet av: Peiza [2007-02-22 13:54]
Kommer!

Skrivet av: Patrik [2007-02-21 19:18]
Kommer av naturliga själ inte, men jag är fit for fight för en ny säsong.

Skrivet av: Löken [2007-02-21 12:56]
Jag bangar inte... Ska bli skoj.

Skrivet av: Chewie [2007-02-21 9:58]
Har tyvär inte möjlighet att närvara. Ser dock fram mot en träningshelg senare i vår.

Skrivet av: Piraten [2007-02-21 7:59]
Jag kommer!

Skrivet av: da Silva [2007-02-20 23:08]
Gratis frukt!? Räkna in mig!



[Tillbaka]