Upptaktsmöte för herrar och damer 28/2 19.00 OBS! Ny info. 2007-02-20 22:23 

För klubbens herr-seniorer och -juniorer kör vi upptaktsmöte nästa onsdag 28 feb kl 19 i KFUM-huset.

Vi kommer ta upp bl.a. tävlingplanering, träningsläger, träningshelger, målsättningar, förändringar i träningsupplägget m.m.

Lite kort om tid men vi hoppas att så många som möjligt kommer och peppar inför säsongen! Gratis frukt!

Tiden är satt så att spontanträning hinns med innan!

Kommentera nedan om ni kommer eller inte!

Nya förutsättningar
Från början var tanken att köra en träff för herrar och en för damer men efter diskussion så kör vi nu på samma tid och plats. Vi träffas i KFUM-huset 28 feb kl 19.00



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1889


Skrivet av:

Erik Harlén