|
Möte inför Närkekvartetten, Ons 18.00, Karlslund
| 2007-02-05 09:28 |
Med ett tyvärr ganska kort varsel kallar jag till möte för huvudfuntionärer och alla andra intresserade av Närkekvartetten.
När: Onsdagen 7 februari 2007, kl 18.00 - ca 19.30
Var: Klubbstugan i Karlslund
Varför: Vissa funktioner har redan kommit igång, och vissa är på väg att starta sitt arbete. Detta möte syftar till att alla skall veta vad de andra gör och hur arbetet ligger till i allmänhet.
Hur: Presentation av alla på ansvarsposter och genomgång hur arbetet ligger till i grupper. Jag kommer även att ha allmän info.
Anmälan: Helt onödig, men skriv gärna en kommentar nedan ändå om du kommer eller ej.
Alla önskas hjärtligt välkommna!
ps: ev blir det även fika... =) ds
|
Kommentarer
| 11 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-02-07 17:08] | |
|
 |
| Ja, tydligen ett fel i mailet. Jag menar idag, onsdag 7e, om knappt en timme... |
| Skrivet av: | snorkfröken [2007-02-07 17:00] | |
|
 |
| Vilken dag gäller? I mailet står det torsdag. Idag eller i morgon? |
| Skrivet av: | Pecka [2007-02-07 11:58] | |
|
 |
Kommer!
|
| Skrivet av: | stinag [2007-02-06 20:26] | |
|
 |
| jag kommer / stina |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-06 7:27] | |
|
 |
| Jag ska kunna komma! |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-06 7:27] | |
|
 |
| Jag ska kunna komma! |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2007-02-05 22:24] | |
|
 |
| På plats |
| Skrivet av: | Barbro C [2007-02-05 20:52] | |
|
 |
| Tyvärr kan jag inte - lite kort varsel...... Henrik kommer istället - om han blir klar på jobbet i tid. |
|
 |
| Jag ska skynda mig från jobbet. Kan dock bli några - många minuter sen. Är på Kvarntorpshögen och eleverna vill för det mesta springa länge. |
| Skrivet av: | Anders [2007-02-05 17:33] | |
|
 |
| JAg ska försöka komma, men kan inte vara kvar för länge... |
| Skrivet av: | Hempa [2007-02-05 17:15] | |
|
 |
| Jag kommer! Kan dock bli några minuter sen. Är i Sthlm och tåget hem går tyvärr inte alltid som tåget... |
[Tillbaka]
|