|
Möte inför Närkekvartetten, Ons 18.00, Karlslund
| 2007-02-05 09:28 |
Med ett tyvärr ganska kort varsel kallar jag till möte för huvudfuntionärer och alla andra intresserade av Närkekvartetten.
När: Onsdagen 7 februari 2007, kl 18.00 - ca 19.30
Var: Klubbstugan i Karlslund
Varför: Vissa funktioner har redan kommit igång, och vissa är på väg att starta sitt arbete. Detta möte syftar till att alla skall veta vad de andra gör och hur arbetet ligger till i allmänhet.
Hur: Presentation av alla på ansvarsposter och genomgång hur arbetet ligger till i grupper. Jag kommer även att ha allmän info.
Anmälan: Helt onödig, men skriv gärna en kommentar nedan ändå om du kommer eller ej.
Alla önskas hjärtligt välkommna!
ps: ev blir det även fika... =) ds
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1876
Skrivet av:

Per Jonhed
|