INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Spinning 2007-01-31 16:48 

På lördag finns det möjlighet att köra spinning kl 16.00 (samling i entrén kl 15.50) på Gustavsvik.

ALLA som vill vara med är välkomna. Skriv en kommentar om du vill vara med. Det finns 20 st cyklar så först till kvar gäller.
Kostnad 50 kr

Anmälan senast fredag kl 16.00!




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1874


  [Tillbaka

Kommentarer 21 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-03 12:51]
Det finns fortfarande cyklar kvar.

Skrivet av: birgitta a [2007-02-03 12:38]
Pax för en cykel om det fortfarande finns kvar.

Skrivet av: Jake [2007-02-03 12:31]
Jag lämnar ut min cykel till någon annan pga ihållande sjukdom;( slit den med hälsan!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:54]
Förlåt, jag menade naturligtvis lördag em!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:52]
Agneta o jag provar gärna spinning söndag em!

Skrivet av: matte [2007-02-02 19:51]
Pax

Skrivet av: bjornlindgren [2007-02-02 19:41]
Provar gärna på spinning! Pax!

Skrivet av: Pax för [2007-02-02 19:24]
Kristin och Vicy.

Skrivet av: Pecka [2007-02-02 17:22]
Jag och Clobbe paxar gärna två cyklar!

Skrivet av: Hempa [2007-02-02 14:07]
Linda vill gärna boka en cykel också!

Skrivet av: M&M [2007-02-02 13:55]
Kul, inte minst för att jag skulle kunnat vara med. MEN denna lördag är jag bortrest. Hoppas det blir av igen. Sucktar efter något annat än att sitta och rehabtrampa i pannrummet.

Skrivet av: da Silva [2007-02-02 11:41]
dg>> Vi är tyvärr inte hemma, annars hade det varit ett utmärkt tillfälle att få trampa sig lite trött...

Skrivet av: NormanK [2007-02-02 7:32]
Är gärna med och trampar!

Skrivet av: Kajsa [2007-02-01 21:41]
Jag är gärna med men om det blir ont om platser lämnar jag utan vidare gärna över min cykel till någon annan!

Skrivet av: Björne [2007-02-01 16:22]
På!

Skrivet av: Pionhed [2007-02-01 16:13]
Pax!

Skrivet av: dg [2007-02-01 11:56]
En bokad till mig!

Skrivet av: Sus [2007-02-01 0:56]
jag bokar en cykel.

Skrivet av: Jake [2007-01-31 22:30]
Jag tar gäran en cykel. Är lite småkraslig fortfarande men hoppas på att kunna köra på lördag, hör av mig om de inte går

Skrivet av: Feenie [2007-01-31 20:02]
Jag vill vara med.

Skrivet av: Snorkfröken [2007-01-31 17:21]
Jag vill vara med



[Tillbaka]