Spinning 2007-01-31 16:48 

På lördag finns det möjlighet att köra spinning kl 16.00 (samling i entrén kl 15.50) på Gustavsvik.

ALLA som vill vara med är välkomna. Skriv en kommentar om du vill vara med. Det finns 20 st cyklar så först till kvar gäller.
Kostnad 50 kr

Anmälan senast fredag kl 16.00!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1874


Skrivet av:

Daniel Gustafsson