INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning Lördag och Söndag 2007-01-11 21:39 

På grund av dubbelbokning så är den tänkta lördagsträningen flyttad till Söndag.

På lördag så blir det träning i Ånnaboda kl 10, de som inte sprang den andra halvan på linjeol förra veckan kan ta den nu och sedna förlänga mot suttarboda.

Den tänkta Lördagsdagsträningen kör vi på Söndag i Klockhammar med dusch och bastu efteråt i Alfernas stuga. dvs Kl 10:00 i klockhammar Linjeol på stig och i skog. Kan bli lite kuperat även denna vecka.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1863


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: culin [2007-01-12 18:46]
Kommer med hund(igen) på lördagens pass om ingen något emot. Tänker komma lite längre än jag gjorde sist.
da Silva: Fick du mitt mail?

Skrivet av: stefan [2007-01-12 15:40]
Almbyiter och annat löst folk som läser nyheten är välkomna både lördag och söndag.

Skrivet av: Pionhed [2007-01-12 15:11]
Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar!

Skrivet av: da Silva [2007-01-11 22:39]
Löken>>> Låter bra, kanske kan bli ett och annat ryck i nån backe både lördag och söndag...

För övrigt kör vi nog samma koncept på lördag som i söndags, dvs dukat bord i södra Storstenshöjden efter träningen. Kan rekommenderas!

Skrivet av: Löken [2007-01-11 22:18]
Låter kanon... Jag bangar inte...



[Tillbaka]