|
Träning Lördag och Söndag
| 2007-01-11 21:39 |
På grund av dubbelbokning så är den tänkta lördagsträningen flyttad till Söndag.
På lördag så blir det träning i Ånnaboda kl 10, de som inte sprang den andra halvan på linjeol förra veckan kan ta den nu och sedna förlänga mot suttarboda.
Den tänkta Lördagsdagsträningen kör vi på Söndag i Klockhammar med dusch och bastu efteråt i Alfernas stuga. dvs Kl 10:00 i klockhammar Linjeol på stig och i skog. Kan bli lite kuperat även denna vecka.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | culin [2007-01-12 18:46] | |
|
 |
Kommer med hund(igen) på lördagens pass om ingen något emot. Tänker komma lite längre än jag gjorde sist. da Silva: Fick du mitt mail? |
| Skrivet av: | stefan [2007-01-12 15:40] | |
|
 |
| Almbyiter och annat löst folk som läser nyheten är välkomna både lördag och söndag. |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-01-12 15:11] | |
|
 |
| Kanon! Jag som var uppbokad på lördagen får in en distans denna veckan iallafall. Tackar! |
|
 |
Löken>>> Låter bra, kanske kan bli ett och annat ryck i nån backe både lördag och söndag...
För övrigt kör vi nog samma koncept på lördag som i söndags, dvs dukat bord i södra Storstenshöjden efter träningen. Kan rekommenderas! |
| Skrivet av: | Löken [2007-01-11 22:18] | |
|
 |
| Låter kanon... Jag bangar inte... |
[Tillbaka]
|