Träning Lördag och Söndag 2007-01-11 21:39 

På grund av dubbelbokning så är den tänkta lördagsträningen flyttad till Söndag.

På lördag så blir det träning i Ånnaboda kl 10, de som inte sprang den andra halvan på linjeol förra veckan kan ta den nu och sedna förlänga mot suttarboda.

Den tänkta Lördagsdagsträningen kör vi på Söndag i Klockhammar med dusch och bastu efteråt i Alfernas stuga. dvs Kl 10:00 i klockhammar Linjeol på stig och i skog. Kan bli lite kuperat även denna vecka.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1863


Skrivet av:

Stefan Aronsson