INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningshelg 6-7/1 2007 (Uppdaterad) 2007-01-03 14:19 

Sista anmälan torsdag! Följande gäller:

Lördag fm Stafetträning

Samling: Kl 10.00 Skjutbanan vid Slätten, vägvisning från Glanshammarsvägen.

Träningen går till som följer:
Gemensam start, gafflad OL-banan ca 2 km. Efter första varvet kommer man tillbaka till ”TC”. Här springer man en snitslad slinga på ca 300 m, för varje varv på slingan får man -1 min på sin sluttid.
När startchefen anser att det är lämpligt släpper han iväg löparna på nästa OL-bana. Totalt finns det 4 st OL-banor. Först i mål vinner kanske inte!
Det kommer även att finnas en lätt bana för ungdomar

Lunch och säsongsuppläggs snack i klubbstugan.
Lunchen består av pasta carbonara samt ett vegetariskt alternativ till en kostnad av 50 kr.

Lördag em Innebandy
Plats meddelas senare

Söndag Stig/skogs distans
Samling kl 10.00 Ånnaboda
En linjeorientering på Kilsbergskanten.
Kommer att till stor del gå på mindre stigar och i skog.

För att kunna planera för mat och kartor vill jag att ni anmäler er snarast. ALLA är välkomna. Träningarna passar alla från H/D 14 till H/D 80.

Anmälan görs i kommentarsfältet.




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1856


  [Tillbaka

Kommentarer 47 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: matte [2007-01-07 12:24]
tack för en jättebra träning och grattis i efterskott

Skrivet av: Pionhed [2007-01-06 12:49]
Nya rön: Köket var lättrivet så jag kommer på distansen imorgon.

Förövrigt är det kul att ha sönder saker! =)

Skrivet av: K-G Wahlström [2007-01-05 19:20]
Vill gärna delta på söndag i Ånnaboda

Skrivet av: fredrung [2007-01-05 12:28]
skulle vilja avanmäla simon rung för jag har ont i halsen(i h14)

Skrivet av: peterjohansson [2007-01-05 8:22]
är med lördag fm ej lunch

Skrivet av: Janne Z [2007-01-05 7:45]
Kan Malin och Emma ( med mig i släptåg ) vara med på ol lör fm trots sen anm ? Janne

Skrivet av: Lasse A [2007-01-05 2:17]
Eleonor G har ringt och vill anmäla sig till lördag fm

Skrivet av: feenie [2007-01-04 22:23]
Jag dyker upp på mötet och på söndagen.

Skrivet av: Groth [2007-01-04 22:21]
Om byggnationen går bra på lördag kommer jag ev på söndagens pass

Skrivet av: Linda [2007-01-04 21:51]
Jag hoppas att det går bra att jag kommer med på lördag förmiddag. Ingen mat behövs för mig tack.

Skrivet av: elin [2007-01-04 21:02]
jag kommer på lördag förmiddag och lunch

Skrivet av: culin [2007-01-04 18:50]
Är med på söndagens pass i skogen.

Skrivet av: Mats Carlvärd [2007-01-04 17:41]
Jag är gärna med på lördagens förmiddagspass vid Slätten. Kul!
Mats, Almby IK

Skrivet av: Victoria [2007-01-04 13:49]
magnus kommer tyvärr inte, pga benet.

Skrivet av: fredrung [2007-01-04 13:20]
Simon Rung H14 är med på lördagens aktiviteter

Skrivet av: Per Eklöf [2007-01-04 12:31]
Jag är med hela helgen. Eventuellt skippar jag andra passet på lördagen, det visar sig...
Ska bli skoj :)...

Skrivet av: Sara K [2007-01-04 9:09]
Jag är med lördag förmiddagspasset och söndagspasset.

Skrivet av: Nils-Olov [2007-01-04 7:45]
Nils-Olov Är med på hela lördagsprogrammet, ol+ mat+ innebandy

Skrivet av: Christina WL [2007-01-03 23:39]
...och äter gärna lunch också.

Skrivet av: Albin Långh [2007-01-03 23:38]
Mamma är med på lördag fm

Skrivet av: Albin Långh [2007-01-03 23:37]
Jag är med på alltihop

Skrivet av: beh [2007-01-03 21:50]
Jag kör hela lördagen.

Skrivet av: Jake [2007-01-03 21:12]
skippar innebandyn. Annars kör jag allt!

Skrivet av: fille [2007-01-03 17:12]
jag är också med på allt utom innebandyn

Skrivet av: bjornlindgren [2007-01-03 16:32]
Björn och Erik med lördag fm, ej lunch. Björn även innebandy

Skrivet av: Birgitta a [2007-01-03 13:45]
Förmiddag, om min envisa förkylning har gett sig då.

Skrivet av: Axel [2007-01-02 19:30]
Är med på allt utom ev. innebandy.

Skrivet av: matte [2007-01-02 18:32]
jag är också med på allt utom innebandyn.

Skrivet av: Victoria [2007-01-02 16:14]
jag är med på allt utom innebandyn.

Skrivet av: fimpen [2007-01-02 14:16]
Jag kör lördag f.m plus mat tack!

Skrivet av: Emma [2007-01-02 13:08]
Jag är med på träningen lördag fm + lunch. Kanske innebandy och distans på söndag.

Skrivet av: Snorkfröken [2007-01-02 12:59]
Är med på allt. Eventuellt hoppar jag över innebandyn.

Skrivet av: frippe [2007-01-02 10:06]
Lördag fm. Ej mat. Kan " fylla ut " ett innebandylag om det behövs.

Skrivet av: Stefan W [2007-01-01 20:47]
Hänger gärna med på helgens äventyr
Återkommer om Lunchen
Hjälper Per att peppa Almbyiterna

Skrivet av: stina [2007-01-01 20:42]
jag vill vara med på allt utom kanske innebandyn

Skrivet av: Per Sjögren [2007-01-01 17:10]
Jag kommer, kanske innebandy. Äter det mesta.

Skrivet av: Hempa [2006-12-31 14:24]
Alla träningar. Mkt mat.

Skrivet av: Roland Fjellström [2006-12-31 13:57]
Roland och Frida med på allt utom innebandy

Skrivet av: M&M [2006-12-31 12:02]
Jag kommer på träningen lördag fm & söndag fm.
Återkommer om lunchen.
Mina hälsenor säger som vanligt nej till innebandy.

Skrivet av: Håstis [2006-12-30 17:09]
Jag kör söndag stig/skogs distans. Jobbar på att få med mej mer Almbyiter.

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-12-29 15:24]
Christer med på allt, Sara Lunch o innebandy

Skrivet av: Pionhed [2006-12-29 14:09]
Hade varit grymt kul, men är tyvärr uppbokad på köksrivning denna helg. Kör hårt ni andra!

Skrivet av: Kajsa [2006-12-28 21:04]
Jag är med på träning lö fm och äter gärna lunch. Vegetariskt tack. Får se hur jag gör med resten.

Skrivet av: Kristin j [2006-12-28 16:15]
Jag vill vara med på allt + glutenfri mat tack!

Skrivet av: djN [2006-12-28 15:37]
Jag vill vara med på lördagens aktiviteter inkl mat ..

Skrivet av: da Silva [2006-12-28 13:02]
Alla träningar och gärna mat.

Skrivet av: Piraten [2006-12-28 10:53]
Är med på samtliga träningar och vill gärna äta också.



[Tillbaka]