Träningshelg 6-7/1 2007 (Uppdaterad) 2007-01-03 14:19 

Sista anmälan torsdag! Följande gäller:

Lördag fm Stafetträning

Samling: Kl 10.00 Skjutbanan vid Slätten, vägvisning från Glanshammarsvägen.

Träningen går till som följer:
Gemensam start, gafflad OL-banan ca 2 km. Efter första varvet kommer man tillbaka till ”TC”. Här springer man en snitslad slinga på ca 300 m, för varje varv på slingan får man -1 min på sin sluttid.
När startchefen anser att det är lämpligt släpper han iväg löparna på nästa OL-bana. Totalt finns det 4 st OL-banor. Först i mål vinner kanske inte!
Det kommer även att finnas en lätt bana för ungdomar

Lunch och säsongsuppläggs snack i klubbstugan.
Lunchen består av pasta carbonara samt ett vegetariskt alternativ till en kostnad av 50 kr.

Lördag em Innebandy
Plats meddelas senare

Söndag Stig/skogs distans
Samling kl 10.00 Ånnaboda
En linjeorientering på Kilsbergskanten.
Kommer att till stor del gå på mindre stigar och i skog.

För att kunna planera för mat och kartor vill jag att ni anmäler er snarast. ALLA är välkomna. Träningarna passar alla från H/D 14 till H/D 80.

Anmälan görs i kommentarsfältet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1856


Skrivet av:

Daniel Gustafsson