|
Träningshelg 6-7/1 2007 (Uppdaterad)
| 2007-01-03 14:19 |
Sista anmälan torsdag! Följande gäller:
Lördag fm Stafetträning
Samling: Kl 10.00 Skjutbanan vid Slätten, vägvisning från Glanshammarsvägen.
Träningen går till som följer: Gemensam start, gafflad OL-banan ca 2 km. Efter första varvet kommer man tillbaka till ”TC”. Här springer man en snitslad slinga på ca 300 m, för varje varv på slingan får man -1 min på sin sluttid. När startchefen anser att det är lämpligt släpper han iväg löparna på nästa OL-bana. Totalt finns det 4 st OL-banor. Först i mål vinner kanske inte! Det kommer även att finnas en lätt bana för ungdomar
Lunch och säsongsuppläggs snack i klubbstugan. Lunchen består av pasta carbonara samt ett vegetariskt alternativ till en kostnad av 50 kr.
Lördag em Innebandy Plats meddelas senare
Söndag Stig/skogs distans Samling kl 10.00 Ånnaboda En linjeorientering på Kilsbergskanten. Kommer att till stor del gå på mindre stigar och i skog.
För att kunna planera för mat och kartor vill jag att ni anmäler er snarast. ALLA är välkomna. Träningarna passar alla från H/D 14 till H/D 80.
Anmälan görs i kommentarsfältet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1856
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|