|
11 pannlampor tisd. kväll. Fler?
| 2006-11-06 07:58 |
Går det månntro att komma upp till 20 lampor till innebandykillar som vill prova nattorientering tisdag kväll!
Om ytterligare någon/ra vill låna ut en laddad pannlampa under tisdag kväll, så skriv här, i så fall också hur, när och var den kan avlämnas/hämtas. Märk påsen lampan med namn, underlättar tillbakalämnandet.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-11-07 13:53] | |
|
 |
| Laddad lampa finns att hämta på Gustav Adolfs! |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2006-11-07 11:51] | |
|
 |
| 2 lampor levereras , var och när? |
| Skrivet av: | Tommy [2006-11-06 11:56] | |
|
 |
| Jag lämnar in min lampa tisdag till dig. |
|
 |
| Jag är på plats säkert från ½8 i KFUM-huset. |
| Skrivet av: | culin [2006-11-06 8:42] | |
|
 |
| culin>> Glömde nämna att jag kan hämta den onsdag eller torsdag fm. Säg bara vilket som är bäst//Curt |
| Skrivet av: | culin [2006-11-06 8:41] | |
|
 |
| Kan låna ut min lampa. Kommer till KFUM Huset imorgon fm o lämnar den. Vilken tid passar bäst? Jag åker hemifrån kl 13 så gärna en tidig fm imorgon tisdag//Curt |
[Tillbaka]
|