Går det månntro att komma upp till 20 lampor till innebandykillar som vill prova nattorientering tisdag kväll! Om ytterligare någon/ra vill låna ut en laddad pannlampa under tisdag kväll, så skriv här, i så fall också hur, när och var den kan avlämnas/hämtas. Märk påsen lampan med namn, underlättar tillbakalämnandet.
|