11 pannlampor tisd. kväll. Fler? 2006-11-06 07:58 

Går det månntro att komma upp till 20 lampor till innebandykillar som vill prova nattorientering tisdag kväll!

Om ytterligare någon/ra vill låna ut en laddad pannlampa under tisdag kväll, så skriv här, i så fall också hur, när och var den kan avlämnas/hämtas. Märk påsen lampan med namn, underlättar tillbakalämnandet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1829


Skrivet av:

Lars Hellstrandh