|
Att inte glömma inför TIMMEN!
| 2006-11-03 08:35 |
Sju punkter där KLOCKA och ev ÅTERBUD är de viktigaste!
Eget fika! Pengar till spel och dobbel. Det blir nog 5:--spel i år! Åsikter eller rapporter till lilla klubbmötet efter fikat. Laddad pannlampa om ni har lust att låna ut till tisdagkväll. Och att det fortfarande går att anmäla sig. Fram till 18.00 i kväll! Dessutom KLOCKA o ev. ÅTERBUD, alltså! Vi ses för 31:a gången i TIMMEN-sammanhang!
[Tillbaka]
|