Att inte glömma inför TIMMEN! 2006-11-03 08:35 

Sju punkter där KLOCKA och ev ÅTERBUD är de viktigaste!

Eget fika! Pengar till spel och dobbel. Det blir nog 5:--spel i år! Åsikter eller rapporter till lilla klubbmötet efter fikat. Laddad pannlampa om ni har lust att låna ut till tisdagkväll. Och att det fortfarande går att anmäla sig. Fram till 18.00 i kväll! Dessutom KLOCKA o ev. ÅTERBUD, alltså!
Vi ses för 31:a gången i TIMMEN-sammanhang!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1823


Skrivet av:

Lars Hellstrandh