INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Paketering av kylskåpspoesi 2001-08-27 14:54 

Nu när det inte blev någon parkering på Joggen, har vi i stället åtagit oss ett annat jobb för att stärka klubbens kassa. Kom och hjälp till, det handlar om mycket pengar!

Fr.o.m. vecka 36 ska vi i KFUM hjälpa Kylskåpspoesi att paketera deras askar. Tanken är att vi ska bilda arbetslag om 6 personer. Klubben får 2 kr per paketerad ask och av dessa går 50 öre till ditt lägerkonto. (En person hinner paketera ca 60 askar/h.) Arbetet kommer att ske i Net city (vid universitetet) mellan kl. 16.30-21.30. Om du anser att du inte orkar arbeta i fem timmar så är det ok att dela arbetspasset med någon annan, men det måste finnas 6 personer under hela arbetspasset. Totalt kommer att ges möjlighet att arbeta vid 12 tillfällen.

De två första arbetspasset är onsdagen den 5/9 kl. 16.30 - 21.30. och onsdagen den 12/9 kl. 16.30 - 21.30.

Anmäl dig snarast till Daniel på:
dg@kfumorebro.org

Eller tel.:

Arb. 019 101415
Hem 019 6110923
Mobil 073 9815188




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=182


  [Tillbaka



[Tillbaka]