Nu när det inte blev någon parkering på Joggen, har vi i stället åtagit oss ett annat jobb för att stärka klubbens kassa. Kom och hjälp till, det handlar om mycket pengar! Fr.o.m. vecka 36 ska vi i KFUM hjälpa Kylskåpspoesi att paketera deras askar. Tanken är att vi ska bilda arbetslag om 6 personer. Klubben får 2 kr per paketerad ask och av dessa går 50 öre till ditt lägerkonto. (En person hinner paketera ca 60 askar/h.) Arbetet kommer att ske i Net city (vid universitetet) mellan kl. 16.30-21.30. Om du anser att du inte orkar arbeta i fem timmar så är det ok att dela arbetspasset med någon annan, men det måste finnas 6 personer under hela arbetspasset. Totalt kommer att ges möjlighet att arbeta vid 12 tillfällen.
|