INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gympa börjar på fredag 17/11 kl.18! 2006-11-12 22:22 

Vi har haft svårt att hitta lokal för gympan iår, fredagar 18-19 på Karl Johans skola blev det till slut.

Nu har vi också ledarna! En samling av duktiga och erfarna, unga och lovande, ambitiösa och starka, och en skadad blir det.

KUL OM NI KOMMER!



Kan fredagar funka? Är tiden OK?




Skrivet av: Iva Navratilova
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1810


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Amélie [2006-10-24 22:08]
Kanonbra! Passar utmärkt om man kommer hem över helgen!

Skrivet av: Kristin J [2006-10-23 17:12]
Fredag blir toppen!

Skrivet av: Kattis [2006-10-19 20:21]
Veckopendlaren gillar fredagar!

Skrivet av: Linda [2006-10-19 16:46]
Ap-bra säger jag! Jag drar med mig Erik och kommer absolut!

Skrivet av: Emma [2006-10-19 16:17]
Jag tycker gympa på fredag passar bra. Kan man äta lite extra godis sen med gott samvete

Skrivet av: Sara K [2006-10-19 16:08]
Kan ju vara ett skönt sätt att inleda helgen på. Jag säger: kör!

Skrivet av: Anders [2006-10-19 12:35]
Det har ju funkat bra med fredagar förr, så det gör det säkert nu också!

Skrivet av: Kajsa [2006-10-19 11:56]
Måndagar är förstås bättre än fredagar men om det inte finns något alternativ så funkar det.



[Tillbaka]