|
Gympa börjar på fredag 17/11 kl.18!
| 2006-11-12 22:22 |
Vi har haft svårt att hitta lokal för gympan iår, fredagar 18-19 på Karl Johans skola blev det till slut.
Nu har vi också ledarna! En samling av duktiga och erfarna, unga och lovande, ambitiösa och starka, och en skadad blir det.
KUL OM NI KOMMER!
Kan fredagar funka? Är tiden OK?
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Amélie [2006-10-24 22:08] | |
|
 |
| Kanonbra! Passar utmärkt om man kommer hem över helgen! |
|
 |
| Fredag blir toppen! |
| Skrivet av: | Kattis [2006-10-19 20:21] | |
|
 |
| Veckopendlaren gillar fredagar! |
| Skrivet av: | Linda [2006-10-19 16:46] | |
|
 |
| Ap-bra säger jag! Jag drar med mig Erik och kommer absolut! |
| Skrivet av: | Emma [2006-10-19 16:17] | |
|
 |
| Jag tycker gympa på fredag passar bra. Kan man äta lite extra godis sen med gott samvete |
| Skrivet av: | Sara K [2006-10-19 16:08] | |
|
 |
| Kan ju vara ett skönt sätt att inleda helgen på. Jag säger: kör! |
| Skrivet av: | Anders [2006-10-19 12:35] | |
|
 |
| Det har ju funkat bra med fredagar förr, så det gör det säkert nu också! |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-10-19 11:56] | |
|
 |
| Måndagar är förstås bättre än fredagar men om det inte finns något alternativ så funkar det. |
[Tillbaka]
|