Vi har haft svårt att hitta lokal för gympan iår, fredagar 18-19 på Karl Johans skola blev det till slut.
Nu har vi också ledarna! En samling av duktiga och erfarna, unga och lovande, ambitiösa och starka, och en skadad blir det.KUL OM NI KOMMER! Kan fredagar funka? Är tiden OK?
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1810 Skrivet av: Iva Navratilova