INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
RM/KM - visst blev vi fler än 30! 2006-10-23 18:23 

Jag vill tacka alla som gjorde RM till ett lyckat arrangemang.

Till er som skötte utsättning och intagning av kontroller, administration och SI-arbete, startpersonal, fikafolk, medaljdesigner, städpatrull med flera - ett stort tack för alla fina arbetsinsatser! Dessutom vill jag tacka alla löpare för att ni kom och sprang och gjorde RM och KM till ett mästerskap i flera klasser.

Nästa år kan RM komma att gå i Norrköpingstrakten men det beror på en mängd olika faktorer. I annat fall så kör vi vårt dag-KM och bjuder in övriga KFUM-klubbar att delta.




Skrivet av: Kajsa Källérus
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1793


  [Tillbaka

Kommentarer 11 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Gunnel [2006-10-17 20:16]
Och så några efteranmälningar till via mig: Jonathan Risberg H10, Ann-Marie Rozgoni Risberg D35, Louise Harker D12.
Lina Andersson U-bana (D12) och Anna Kindstrand D12 har jag (väl?) mailat till Kajsa.

Skrivet av: Anders [2006-10-17 16:40]
Per-Anders Norman>> Tackar! Gärna sen start...

Skrivet av: Per-Anders Norman [2006-10-17 16:19]
Anders>> Anders din anmälan är registrerad. LoMa på Du. Sen start?

Skrivet av: Anders [2006-10-17 8:44]
Jag kanske hinner ändå! Ska hjälpa till på LoMa runt i Karlslund, men starten är ju kl 11, så jag borde hinna ner till starten på RM kl 14 tycker jag... Jag anmäler mig igen! Hur gör jag för att efteranmäla mig?

Skrivet av: Kajsa [2006-10-16 23:02]
Efteranmälan är mycket möjligt.

Skrivet av: da Silva [2006-10-16 19:09]
Nu är vi snart 40, men fortfarande väldigt få seniorer... Ser ut att bli onödigt lätt att bli klubbmästare i år. (Obs, medveten provokation ;-))

Skrivet av: Björne [2006-10-16 18:49]
Kajsa>> Vill gärna men Högskoleprovet är samma dag..

Skrivet av: H-G [2006-10-14 10:10]
Tyvärr... Vi flyttar den dagen, annars har jag äntligen blivit bra i min v. vad.

Skrivet av: M&M [2006-10-14 8:37]
Blev utnämnd till ledare på skol-SM - där rök min start. Har dessutom med mig ett antal potentiella RM-löpare som nu springer i Ulricehamn istället

Skrivet av: Kajsa [2006-10-09 19:58]
Ja det finns och jag hoppas att Emma lägger upp den snart som en länk på anmälningssidan.

Skrivet av: Kattis [2006-10-09 19:47]
Finns det något PM eller liknande med klasser och banlängder?



[Tillbaka]