RM/KM - visst blev vi fler än 30! 2006-10-23 18:23 

Jag vill tacka alla som gjorde RM till ett lyckat arrangemang.

Till er som skötte utsättning och intagning av kontroller, administration och SI-arbete, startpersonal, fikafolk, medaljdesigner, städpatrull med flera - ett stort tack för alla fina arbetsinsatser! Dessutom vill jag tacka alla löpare för att ni kom och sprang och gjorde RM och KM till ett mästerskap i flera klasser.

Nästa år kan RM komma att gå i Norrköpingstrakten men det beror på en mängd olika faktorer. I annat fall så kör vi vårt dag-KM och bjuder in övriga KFUM-klubbar att delta.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1793

Skrivet av: Kajsa Källérus