Jag vill tacka alla som gjorde RM till ett lyckat arrangemang. Till er som skötte utsättning och intagning av kontroller, administration och SI-arbete, startpersonal, fikafolk, medaljdesigner, städpatrull med flera - ett stort tack för alla fina arbetsinsatser! Dessutom vill jag tacka alla löpare för att ni kom och sprang och gjorde RM och KM till ett mästerskap i flera klasser.
|