|
Resultat från 25-manna träningen
| 2006-09-26 20:09 |
18.07 gick startskottet på årets 25-mannaträning och 64 minuter senare var allt över och mörkret hade redan börjat sänkt sig över skogen. Tack Henrik för hjälpen med utsättning och inplockning av kontrollerna. Här kommer resultaten.
Bana 8,4 km (2,8 blå + 2,8 blå + 2,8 vit)
1. Oskar Arlebo 16,06 31,32 44,05
2. Per Eklöv 16,02 31,08 44,18
3. Peter Svedin 16,03 31,38 45,21
4. Patrik Eklund 17,05 33,35 47,30
5. Stefan Aronsson 17,10 33,35 47,37
6. Janne Johansson 15,40 32,24 47,40
7. Johan Haglund 18,10 36,12 51,30
8. Erik Harlén 19,32 38,18 54,05
9. Anders Kallin 22,15 43,10 60,15
_. Jocke 19,50
_. Rydberg 25,05
BanA 5,6 Km (2,8 blå + 2,8 blå)
1. Christer Garpenlund 18,05 35,50
2. Björn Norman 19,30 36,35
3. Anette Carlsson 19,34 40,40
4. Claes Norman 20,22 41,40
5. Jakob Lundberg 19,30 42,27
6. Mathias Johansson 20,12 42,36
7. Filip Bergman 20,15 42,50
8. Magnus Nilsson 18,25 44,10
9. Johan Gunnarsson 22,58 47,25
10. Stefan Risberg 24,15 49,35
11. Bo Pettersson 22,15 52,15
12. Susanne Svahn 33,05 64,00
13. Christina Långh 33,28 64,02
Kattis 36,30 58,20 (A+C bana)
Sara Kalander 36,05 58,20 (A+C bana)
Peter 22,47
Weine 23,25
Jennie 26,24
Annica 32,50
Bo M 33,00
Elenore G 39,40
Bana 2,8 km vit
1. Martin Risberg 19,00
2. Louise Gustavsson 19,02
3. Frida Fjällström 19,04
4. Lovisa Öst 19,06
5. Viktoria Nilsson 19,08
6. N-O Åsman 19,30
7. Ingemar Widen 19,55
8. Magnus Mattsson 19,57
9. Inger Nicolas 20,04
10. Albin Långh 20,28
11. Erik Lindgren 20,47
12. Kristin Carbonnier 26,10
13. Ellinor Eriksson 26,12
14. Björn Mattsson 27,10
15 Birgitta Arlebo 27,35
16. Jakob Eriksson 30,26
17. Annmarie R 30,27
Ida Långh Utgått
Med reservation för smärre feltagning av tider, det var mycket med målgång o varvningar på en gång.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-10-02 8:48] | |
|
 |
| groth>>Med den formen borde ju du vara avslutare på lördag. |
| Skrivet av: | ? [2006-10-01 12:40] | |
|
 |
När kommer lagen till 25-manna?
|
| Skrivet av: | Löken [2006-09-29 12:47] | |
|
 |
| Groth>> Du är för vass för oss... |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-28 16:52] | |
|
 |
Sprang banorna torsdag em i löpordning B-A-C med tiderna 13.57 - 28.46 (14.48) - 41.40 (12.54)
7 st svalda älgflugor som kosttillskott. |
| Skrivet av: | Louise [2006-09-27 18:53] | |
|
 |
| Kom inte jag i mål före Frida? |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-09-27 9:47] | |
|
 |
| CG! Jag kom i mål ca minuten efter Anette och ca minuten före Fille o Matte. |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-27 7:14] | |
|
 |
| Tack för den fartfyllda träningen! |
| Skrivet av: | Widdas [2006-09-26 22:49] | |
|
 |
| da Silva>> Det är mycket troligt att jag kan ha sprungit 150 meter på 25 sekunder i spurten. Så vältränad är jag nu för tiden. |
|
 |
CG & Lucky Nord>>>Tack för en rolig träning!
Åsman>>> Jag flyttade om i resultaten, tiden borde kunna stämma på ett ungefär förutsatt att Widén spurtar 150 meter på ca 25 sekunder. :-) |
|
 |
| C-G! Min tid ska vara alldeles efter Viktoria. Blev omsprungen av två tjejer 100m före mål. Widde var ca 150 m efter mig. |
[Tillbaka]
|