INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Resultat från 25-manna träningen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2006-10-02 8:48]
groth>>Med den formen borde ju du vara avslutare på lördag.

Skrivet av: ? [2006-10-01 12:40]
När kommer lagen till 25-manna?

Skrivet av: Löken [2006-09-29 12:47]
Groth>> Du är för vass för oss...

Skrivet av: Groth [2006-09-28 16:52]
Sprang banorna torsdag em i löpordning B-A-C med tiderna
13.57 - 28.46 (14.48) - 41.40 (12.54)

7 st svalda älgflugor som kosttillskott.

Skrivet av: Louise [2006-09-27 18:53]
Kom inte jag i mål före Frida?

Skrivet av: Clobbis [2006-09-27 9:47]
CG! Jag kom i mål ca minuten efter Anette och ca minuten före Fille o Matte.

Skrivet av: stefan [2006-09-27 7:14]
Tack för den fartfyllda träningen!

Skrivet av: Widdas [2006-09-26 22:49]
da Silva>> Det är mycket troligt att jag kan ha sprungit 150 meter på 25 sekunder i spurten. Så vältränad är jag nu för tiden.

Skrivet av: da Silva [2006-09-26 22:41]
CG & Lucky Nord>>>Tack för en rolig träning!

Åsman>>> Jag flyttade om i resultaten, tiden borde kunna stämma på ett ungefär förutsatt att Widén spurtar 150 meter på ca 25 sekunder. :-)

Skrivet av: Nils-Olov [2006-09-26 22:20]
C-G! Min tid ska vara alldeles efter Viktoria. Blev omsprungen av två tjejer 100m före mål. Widde var ca 150 m efter mig.