INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Inköp till klädshopen 2006-09-21 20:33 

Jag planerar att köpa in trainedresser och vindoveraller till shopen. Anmäl nedan om du är intreserad av att köpa. Ange storlek och vad du vill köpa. Svara snarast så jag kan göra beställningen.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1781


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Linda [2006-09-24 18:13]
Jag önskar en Trainer Extreme jacka strl S!

Skrivet av: Chewie [2006-09-22 18:55]
Jag vill gärna ha en trainerjacka stl large

Skrivet av: sus [2006-09-18 21:08]
Nu har jag provat lite kläder. Om det går att beställa skulle jag vilja ha strl xs på jackan och strl s på byxorna?

Skrivet av: Sus [2006-09-16 17:36]
Skulle vilja köpa vindoverall Trainer Extreme (både byxa och jacka). Vet dock inte förrän efter helgen vilken storlek. Tror att strl s är ok.

Skrivet av: kerstinnorman [2006-09-16 16:10]
Jag köper gärna en vindjacka, hel dragkedja, stl S.

Skrivet av: Anders [2006-09-16 14:47]
Jag vill gärna ha en trainerjacka stl medium



[Tillbaka]