 |
|
|
Inköp till klädshopen
| 2006-09-21 20:33 |
Jag planerar att köpa in trainedresser och vindoveraller till shopen. Anmäl nedan om du är intreserad av att köpa. Ange storlek och vad du vill köpa. Svara snarast så jag kan göra beställningen.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Linda [2006-09-24 18:13] | |
|
 |
| Jag önskar en Trainer Extreme jacka strl S! |
| Skrivet av: | Chewie [2006-09-22 18:55] | |
|
 |
| Jag vill gärna ha en trainerjacka stl large |
| Skrivet av: | sus [2006-09-18 21:08] | |
|
 |
| Nu har jag provat lite kläder. Om det går att beställa skulle jag vilja ha strl xs på jackan och strl s på byxorna? |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-16 17:36] | |
|
 |
| Skulle vilja köpa vindoverall Trainer Extreme (både byxa och jacka). Vet dock inte förrän efter helgen vilken storlek. Tror att strl s är ok. |
|
 |
| Jag köper gärna en vindjacka, hel dragkedja, stl S. |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-16 14:47] | |
|
 |
| Jag vill gärna ha en trainerjacka stl medium |
[Tillbaka]
|
|
|
 |