 |
|
|
|
Kommentera nyheten Inköp till klädshopen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Linda [2006-09-24 18:13] | |
|
|
| Jag önskar en Trainer Extreme jacka strl S! |
| Skrivet av: | Chewie [2006-09-22 18:55] | |
|
|
| Jag vill gärna ha en trainerjacka stl large |
| Skrivet av: | sus [2006-09-18 21:08] | |
|
|
| Nu har jag provat lite kläder. Om det går att beställa skulle jag vilja ha strl xs på jackan och strl s på byxorna? |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-16 17:36] | |
|
|
| Skulle vilja köpa vindoverall Trainer Extreme (både byxa och jacka). Vet dock inte förrän efter helgen vilken storlek. Tror att strl s är ok. |
|
|
| Jag köper gärna en vindjacka, hel dragkedja, stl S. |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-16 14:47] | |
|
|
| Jag vill gärna ha en trainerjacka stl medium |
|
|
|
 |