INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Packa Ullmax! Fler behövs måndag kväll och onsdag 2006-09-17 15:06 

Vi på Ullmax behöver hjälp med att packa våra Ullmax-väskor nästa vecka. Detta blir en fin intäkt till föreningen.

Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor. Vore jättetrevligt om några kunde ställa upp på detta och bidra med en bra intäkt till föreningen. Vi kommer köra två kvällar nästa vecka 17-21, måndag och onsdag.

Måndag 18/9
Pass 1: 17-19
Pass 2: 19-21

Onsdag 20/9:
Pass 1: 17-19
Pass 2: 19-21

Skriv i kommentarsfältet om ni kan ställa upp och vilket pass, går även bra att vara med på båda passen en dag. Maximalt kan vi var 10 st. samtidigt.

Vi bjuder på fika under kvällen så klart... Platsen är i vårt lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch).




Skrivet av:

Oskar Axelsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1774


  [Tillbaka

Kommentarer 21 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: cecilia [2006-09-20 16:37]
magnusnilsson>> plats finns alltid! :)

Skrivet av: magnusnilsson [2006-09-20 15:36]
kl 19-21 idag onsdag kommer jag om det finns plats.

Skrivet av: Emma [2006-09-20 12:15]
Jag kommer idag 17-19.

Skrivet av: Balken [2006-09-19 15:43]
Jag kan jobba dubbla pass på onsdag.

Skrivet av: Sara K [2006-09-18 15:52]
Jag kan komma på onsdag 17-21. Kanske kommer något senare än 17 eftersom jag åker direkt från jobbet.

Skrivet av: fimpen [2006-09-16 18:39]
Kommer 19-21 på måndag!

Skrivet av: Clobbis [2006-09-15 20:10]
Onsdag Pass 2

Skrivet av: Sus [2006-09-15 18:30]
Jag kan komma 17-21 på onsdag.

Skrivet av: Axel [2006-09-15 10:49]
Tack ni som anmält er. Nu är det i första hand onsdagspassen som behövs mest hjälp till. I andra hand sena på måndagen.

Skrivet av: Barbro & Kristin C. [2006-09-14 21:10]
Vi kan komma måndag 19-21

Skrivet av: Anders [2006-09-14 20:14]
Måndag 17-19, kanske eventuellt till 21 om fikat är bra ;-)

Skrivet av: Emma [2006-09-14 17:15]
Kom på att jag inte kan mellan 17-19 på måndag. Kommer istället måndag 19-21.

Skrivet av: stina [2006-09-13 22:17]
tror jag kan komma på 1a passet på måndag

Skrivet av: Björne [2006-09-13 22:13]
Onsdag pass 2 är jag redo för!

Skrivet av: Kristin J [2006-09-13 21:19]
Jag kan på måndag

Skrivet av: Brynäs [2006-09-13 20:59]
Kommer onsdag 17-19

Skrivet av: matte [2006-09-13 19:00]
Måndag 17-19

Skrivet av: fille [2006-09-13 18:59]
Måndag 17-19

Skrivet av: Hasse [2006-09-13 18:27]
Måndag 17-19 Hans + Ulla

Skrivet av: Emma [2006-09-13 17:27]
Jag kan hjälpa till på måndag kl 17-19

Skrivet av: Peiza [2006-09-13 15:16]
Vad tjänar klubben?



[Tillbaka]