|
Packa Ullmax! Fler behövs måndag kväll och onsdag
| 2006-09-17 15:06 |
Vi på Ullmax behöver hjälp med att packa våra Ullmax-väskor nästa vecka. Detta blir en fin intäkt till föreningen.
Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor. Vore jättetrevligt om några kunde ställa upp på detta och bidra med en bra intäkt till föreningen. Vi kommer köra två kvällar nästa vecka 17-21, måndag och onsdag.
Måndag 18/9 Pass 1: 17-19 Pass 2: 19-21
Onsdag 20/9: Pass 1: 17-19 Pass 2: 19-21
Skriv i kommentarsfältet om ni kan ställa upp och vilket pass, går även bra att vara med på båda passen en dag. Maximalt kan vi var 10 st. samtidigt.
Vi bjuder på fika under kvällen så klart... Platsen är i vårt lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch).
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1774
Skrivet av:

Oskar Axelsson
|