INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning tisdag 12/9 2006-09-11 08:39 

Vi kommer åka ner till Knottebo och springa i lite snabblöpt terräng på träningen. Samling Karlslund kl 17:30

Då det inte sitter några skärmar ute så kommer vi att köra i grupper om 3-4 st med en karta med bana på och de övriga utan bana. Långsträckor med hög fart följt av kortsträckor med kluriga kontroller blir upplägget.
Banorna och farten kan anpassas efter din egen nivå så alla är välkommna.
Alla tiomila kontroller är forfarande markerade i skogen så de går att använda också.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1771


  [Tillbaka

Kommentarer 7 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pontus [2006-09-12 15:51]
stefan>> siktar på att komma till knottebo ca 1810

Skrivet av: stefan [2006-09-12 15:22]
Pontus>> Vi kommer åka från Karlslund så fort som möjligt. sedan tar det väll dryga 30 minuter.

Skrivet av: Pontus [2006-09-12 15:12]
stefan>> samling knottebo kl?

Skrivet av: stefan [2006-09-11 21:41]
birgitta a>> Jodå det ska det göra.

Skrivet av: birgitta a [2006-09-11 12:40]
Finns det kartor, så vi som inte kunde vara med i somras kan springa på några kontroller?

Skrivet av: stefan [2006-09-11 12:37]
Matts Källérus>> Inte en aning, det vet nog bara Lasse H.

Skrivet av: Matts Källérus [2006-09-11 12:15]
Ska årets RM gå vid Knottebo...?



[Tillbaka]