|
Träning tisdag 12/9
| 2006-09-11 08:39 |
Vi kommer åka ner till Knottebo och springa i lite snabblöpt terräng på träningen. Samling Karlslund kl 17:30
Då det inte sitter några skärmar ute så kommer vi att köra i grupper om 3-4 st med en karta med bana på och de övriga utan bana. Långsträckor med hög fart följt av kortsträckor med kluriga kontroller blir upplägget. Banorna och farten kan anpassas efter din egen nivå så alla är välkommna. Alla tiomila kontroller är forfarande markerade i skogen så de går att använda också.
|
Kommentarer
| 7 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pontus [2006-09-12 15:51] | |
|
 |
| stefan>> siktar på att komma till knottebo ca 1810 |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-12 15:22] | |
|
 |
| Pontus>> Vi kommer åka från Karlslund så fort som möjligt. sedan tar det väll dryga 30 minuter. |
| Skrivet av: | Pontus [2006-09-12 15:12] | |
|
 |
| stefan>> samling knottebo kl? |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 21:41] | |
|
 |
| birgitta a>> Jodå det ska det göra. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-11 12:40] | |
|
 |
| Finns det kartor, så vi som inte kunde vara med i somras kan springa på några kontroller? |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 12:37] | |
|
 |
| Matts Källérus>> Inte en aning, det vet nog bara Lasse H. |
| Skrivet av: | Matts Källérus [2006-09-11 12:15] | |
|
 |
| Ska årets RM gå vid Knottebo...? |
[Tillbaka]
|