Vi kommer åka ner till Knottebo och springa i lite snabblöpt terräng på träningen. Samling Karlslund kl 17:30 Då det inte sitter några skärmar ute så kommer vi att köra i grupper om 3-4 st med en karta med bana på och de övriga utan bana. Långsträckor med hög fart följt av kortsträckor med kluriga kontroller blir upplägget.
|