Träning tisdag 12/9 2006-09-11 08:39 

Vi kommer åka ner till Knottebo och springa i lite snabblöpt terräng på träningen. Samling Karlslund kl 17:30

Då det inte sitter några skärmar ute så kommer vi att köra i grupper om 3-4 st med en karta med bana på och de övriga utan bana. Långsträckor med hög fart följt av kortsträckor med kluriga kontroller blir upplägget.
Banorna och farten kan anpassas efter din egen nivå så alla är välkommna.
Alla tiomila kontroller är forfarande markerade i skogen så de går att använda också.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1771


Skrivet av:

Stefan Aronsson