|
Ändringar i H17 lagen till Stafett-DM
| 2006-09-01 16:36 |
Ändringar kommer att ske i lagen till stafett-DM. Det har kommit in återbud som påverkar lagen. Ändringarna läggs ut lördag kväll. Kom ihåg SI-pinnarna och de som lämnat återbud måste se till att deras pinnar kommer till tävlingen. Kom i tid. Startlista o PM på Almbys hemsida
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
|
 |
| Nya lagändringar på elitsidan |
[Tillbaka]
|