|
Ändringar i H17 lagen till Stafett-DM
| 2006-09-01 16:36 |
Ändringar kommer att ske i lagen till stafett-DM. Det har kommit in återbud som påverkar lagen. Ändringarna läggs ut lördag kväll. Kom ihåg SI-pinnarna och de som lämnat återbud måste se till att deras pinnar kommer till tävlingen. Kom i tid. Startlista o PM på Almbys hemsida
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1757
Skrivet av:

C-G Garpenlund
|