INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Kom I Gång Karlslund 2006-08-27 20:01 

Hjälp med kontrollutsättning mm

På fredagen den 1 och 8 september kommer KFUM tillhandahålla 2 orienteringsbanor i samband med KOM I GÅNG (fd Jogga Jorden Runt). Är det någon som har möjlighet att hjälpa till att sätta ut kontroller på torsdag kväll?
Är det någon som dessutom är dagledig på fredag (1/9) och kan hjälpa till med utlämning av banor. Öppettiderna är 07.00-18.00. Dagen kan naturligtvis delas upp på flera arbetspass. Anmäl Ditt intresse genom att kommentera nyheten.


httpwww.komigang.se


Skrivet av:

Kerstin Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1749


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: dg [2006-08-31 7:45]
NormanK>> OK, snackar med honom!

Skrivet av: NormanK [2006-08-30 19:57]
Jag föreslår att Ni som anmält intresse att hjälpa till på fredag delar upp dagen i arbetspass som passar Er. Hör av Er till varann. Karlslund IF som håller i hela arrangemanget trycker upp blanketter som ni kan fylla i kortnummer + bana (antal km), för inregistrering i datan. Jag skall se efter imorgon (torsdag) var Ni kan hålla till. Härligt att vara medlem i en förening där ingenting är omöjligt!! / K


Skrivet av: NormanK [2006-08-30 19:53]
dg>> C-G är banläggare och har kartorna.

Skrivet av: Kristina Jedberger [2006-08-28 22:31]
Jag kan ställa upp på fredag och lämna ut banor, helst förmiddagen!
Kristina Jedberger

Skrivet av: andersbergman [2006-08-28 17:33]
Jag kan hjälpa till viss tid på fredag 1/9. Anders Bergman

Skrivet av: normank [2006-08-28 11:01]
Härligt att Ni kan ställa upp!!

Skrivet av: dg [2006-08-28 9:59]
Jag och Nettan kan sätta ut kontroller före träning på torsdag.

Skrivet av: Ing-Marie [2006-08-28 9:45]
Jag kan hjälpa till på fredag med att lämna ut banor.



[Tillbaka]