INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Veteranlag till DM kaveln/Ny Info 2006-09-01 09:03 

Startlistor och PM finns nu på Almbys hemsida.
Kolla att brick nummer stämmer.
och Var samlingen är.
Vi samlas Där, senast, 8:50 oavsett löpare och lag .

Klasser är HD 40,48,56 och 64 dvs medelålder i laget skall vara minst 40 i H40 som exempel.
Du som vill springa Stafett DM 3 sept anmäl Dig snarast på anmälningslistan

Just Nu ser lagen ut som följer:
H56 (Väst)
Weine
Anders B
Torbjörn

H56 (Öst)
Lasse A
Widde
Matts

H48
HGP
Stefan R.
Bo M

H40 (Nord)
Palmer
Frippe
Ari

H40 (Syd)
Claes
Curt
Peter

D56
Inger
Biggan
Gunilla

D40
Kerstin
Kajsa
Christina Wahnberg Långh

PM

http://www.svenskidrott.se/Downloads/26357/docs/DM-budkavle2006-09-03PM.doc
.
STARLISTA
http://www.svenskidrott.se/Downloads/26357/docs/Stafett-DM_-_Startlista.htm




Skrivet av:

Bo Magnusson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1743


  [Tillbaka

Kommentarer 36 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Bo [2006-09-01 12:22]
Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:56]
"Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:54]
Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med

Skrivet av: culin [2006-08-31 2:07]
Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse.

Skrivet av: Bo Magnusson [2006-08-30 21:19]
Ulin> Kanon

Skrivet av: Anders U [2006-08-30 13:26]
Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv

Skrivet av: Bo [2006-08-29 12:34]
Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget .

Skrivet av: mattskallerus [2006-08-29 10:59]
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.

Skrivet av: BoRot [2006-08-24 18:15]
Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne.

Skrivet av: hansgöran [2006-08-24 16:58]
KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen.

Skrivet av: Kajsa [2006-08-23 15:55]
Åh vad roligt!!! Vilket D40-lag!

Skrivet av: Palmer [2006-08-22 21:47]
Bra jobbat Bosse. Utmärkt förslag i H40!!

Skrivet av: Christina WL [2006-08-22 21:28]
Miss av mig att vara sent ute. Men finns det intresse av att jag ska fylla en plats så visst :)

Skrivet av: BoRot [2006-08-22 20:51]
Big.A. > Noterat

Skrivet av: Birgitta a [2006-08-22 20:19]
Inger nämnde idag att hon är intresserad att springa om det behövs.

Skrivet av: BoRot [2006-08-22 19:46]
Matts> Du får slåss med Widde...
Kajsa>> Hmmm... vi får försöka jaga liv Christina Lång och Fjellström eller några utav dem dära Inger Nicolas kanske??

Skrivet av: Matts Källérus [2006-08-22 18:14]
Såg att det fattas en i Widdes lag. Springer gärna där om ingen annan vill. Gärna den kortaste sträckan. Har just börjat barmarksträningen inför vintersäsongen...

Skrivet av: Kajsa [2006-08-22 17:37]
D17... jo kanske men ärligt talat så är Kerstin i bättre form än vad jag är så egentligen skulle hon och jag byta. Det kan iofs finnas några andra D17 som lunkar runt utan vinnarambitioner och som jag kan bilda lag med.

Skrivet av: Kajsa [2006-08-22 17:34]
Farsan har sagt att han vill vara med. Jag ska snacka med honom. Kanske lite riskabelt att skicka ut honom på en förstasträcka?!

Skrivet av: Widdas [2006-08-21 23:18]
Som medlem i tävlingsjuryn så måste jag ju närvara vid tävlingen. Då kan man ju lika gärna mälja sig runt en mellansträcka.

Skrivet av: Stefan Risberg [2006-08-21 21:58]
Hej !

Jag har anmält mig på anmälningssidan som intreserad. Den korta mittensträckan blir bra(Om bara en trött vadmuskel kurerar sig)

Skrivet av: BoRot [2006-08-21 20:47]
PJ..nej det är inte för sent

Skrivet av: NormanK [2006-08-21 20:30]
Var håller alla damer hus? Skall vi ställa upp med ett lag? Jag är med!

Skrivet av: peter J [2006-08-21 19:48]
om det inte är försent så är jag med

Skrivet av: BoRot [2006-08-21 19:37]
Weine skall tillsammans med Anders Bergman och Tobbe ha ett lag i H56 klassen. Men Du har rätt det finns en del andra och flera andra har anmält sig så imorgonkväll ska jag väl presentera några förslag.

Skrivet av: Palmér [2006-08-21 18:44]
Håller med Ari. Kan vi lura med Weine. Och Kent-Arne? Christer Wickberg, Tobbe Jansson, m fl - det kryllar av mogen ungdom....

Skrivet av: BoRot [2006-08-21 17:15]
Ari>> Låter som en klok tanke, ska klura under kvällen

Skrivet av: Ari [2006-08-21 16:46]
Tyckte det var riktigt kul förra året när vi hade tre lag i samma klass (h48?)men funkar det inte så är det ok med h 40.

Skrivet av: BoRot [2006-08-21 16:11]
Vi kanske kan få ihop lag till Claes oxå vem vet?

Skrivet av: frippe [2006-08-21 16:06]
Testlopp innan? Vid eventuell uttagning tar jag gärna sista.

Skrivet av: palmer [2006-08-21 16:00]
Visst - jag vill helst starta eller köra andra.........Claes sandhiolm är också intresserad vet

Skrivet av: BoRot [2006-08-21 15:42]
Ari,Frippe & Palmer> Är det OK med Er i ett H40-lag??

Skrivet av: Ari [2006-08-21 10:40]
Ok!

Skrivet av: M&M [2006-08-21 8:38]
Har lyckats boka mig på annat, tyvärr.

Skrivet av: frippe [2006-08-21 8:24]
Hakar om det blir nåt.

Skrivet av: magnuspalmer [2006-08-19 21:47]
Kom igen nu Frippe, Ari, Kenneth K, Clabbis, Fjellström, Magnus Nilsson, Ulin, Peter J m fl, m fl. Ni minns väl den spännande upplösningen i Storstenshöjden häromåret - Värt att upprepas!!



[Tillbaka]