|
Packa kylskåpspoesi
| 2006-08-14 16:30 |
Återigen behöver Kylskåpspoesi hjälp med att packa varuprover. Tiden är (som vanligt) knapp och påsarna ska packas redan på onsdag den 16/8.
Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Det brukar vara ganska trevlig och det ger en bra extra inkomst till klubben.
Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.
|
Kommentarer
| 15 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Sara K [2006-08-16 14:04] | |
|
 |
| Jag kommer lite senare ca 18. |
| Skrivet av: | Sus [2006-08-16 13:42] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Anders [2006-08-16 11:30] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Barbro C [2006-08-16 8:56] | |
|
 |
| Jag är så snorig att jag inte vill träffa folk - men kan gärna packa hemma. Kan jag hämta en låda? Gärna tidigare än 17. . Dg - ring 254518 |
| Skrivet av: | Balken [2006-08-15 22:50] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Magnus [2006-08-15 21:05] | |
|
 |
| Jag kan komma och plocka men först ca 18.15. |
| Skrivet av: | Garpen [2006-08-15 20:51] | |
|
 |
| jag kommer och plockar! |
| Skrivet av: | dg [2006-08-15 20:45] | |
|
 |
| jo, jag kommer att vara där |
| Skrivet av: | Inger Nicolas [2006-08-15 15:58] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-08-15 14:38] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Kattis [2006-08-15 10:06] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Hasse [2006-08-14 22:08] | |
|
 |
| Ulla har lovat sluta skolan i tid - kommer |
| Skrivet av: | Emma [2006-08-14 22:08] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Pecka [2006-08-14 19:40] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Hasse [2006-08-14 18:09] | |
|
 |
| Jag försöker komma |
[Tillbaka]
|