INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Packa kylskåpspoesi 2006-08-14 16:30 

Återigen behöver Kylskåpspoesi hjälp med att packa varuprover. Tiden är (som vanligt) knapp och påsarna ska packas redan på onsdag den 16/8.

Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Det brukar vara ganska trevlig och det ger en bra extra inkomst till klubben.

Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1739


  [Tillbaka

Kommentarer 15 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Sara K [2006-08-16 14:04]
Jag kommer lite senare ca 18.

Skrivet av: Sus [2006-08-16 13:42]
Jag kommer

Skrivet av: Anders [2006-08-16 11:30]
Jag kommer

Skrivet av: Barbro C [2006-08-16 8:56]
Jag är så snorig att jag inte vill träffa folk - men kan gärna packa hemma. Kan jag hämta en låda? Gärna tidigare än 17. . Dg - ring 254518

Skrivet av: Balken [2006-08-15 22:50]
Jag kommer

Skrivet av: Magnus [2006-08-15 21:05]
Jag kan komma och plocka men först ca 18.15.

Skrivet av: Garpen [2006-08-15 20:51]
jag kommer och plockar!

Skrivet av: dg [2006-08-15 20:45]
jo, jag kommer att vara där

Skrivet av: Inger Nicolas [2006-08-15 15:58]
Kommer!

Skrivet av: birgitta a [2006-08-15 14:38]
Jag kommer.

Skrivet av: Kattis [2006-08-15 10:06]
Jag kommer

Skrivet av: Hasse [2006-08-14 22:08]
Ulla har lovat sluta skolan i tid - kommer

Skrivet av: Emma [2006-08-14 22:08]
Jag kommer

Skrivet av: Pecka [2006-08-14 19:40]
Kommer!

Skrivet av: Hasse [2006-08-14 18:09]
Jag försöker komma



[Tillbaka]