Packa kylskåpspoesi 2006-08-14 16:30 

Återigen behöver Kylskåpspoesi hjälp med att packa varuprover. Tiden är (som vanligt) knapp och påsarna ska packas redan på onsdag den 16/8.

Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Det brukar vara ganska trevlig och det ger en bra extra inkomst till klubben.

Vi träffas i Kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Skriv en kommentar i fältet nedan om du kan hjälpa till.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1739


Skrivet av:

Daniel Gustafsson