Återigen behöver Kylskåpspoesi hjälp med att packa varuprover. Tiden är (som vanligt) knapp och påsarna ska packas redan på onsdag den 16/8. Hoppas att det finns ett gäng, ca 12-15 personer, som kan ställa upp mellan ca kl 17- 20 (eller mellan de tider du kan) på onsdag. Det brukar vara ganska trevlig och det ger en bra extra inkomst till klubben.
|