|
Anmälan till SM-stafetten 17 sep.
| 2006-08-10 07:38 |
Nu är det hög tid för er som är int. av att springa Sm-stafetten i Skåne den 17 sep att anmäla er så att vi kan reg. lag dit eftersom det bara är ca 1½ vecka kvar till att tiden går ut. Detta gäller klasserna HD20 och HD21.
Viktigt är också att ni anmäler er till DM-stafetten 3 september i Almbys regi så vi får lite färska resultat att gå på. Glöm inte heller att anmäla er till resten av SM tävlingarna i Skåne.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|