Anmälan till SM-stafetten 17 sep. 2006-08-10 07:38 

Nu är det hög tid för er som är int. av att springa Sm-stafetten i Skåne den 17 sep att anmäla er så att vi kan reg. lag dit eftersom det bara är ca 1½ vecka kvar till att tiden går ut. Detta gäller klasserna HD20 och HD21.

Viktigt är också att ni anmäler er till DM-stafetten 3 september i Almbys regi så vi får lite färska resultat att gå på.
Glöm inte heller att anmäla er till resten av SM tävlingarna i Skåne.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1734


Skrivet av:

C-G Garpenlund