Nu är det hög tid för er som är int. av att springa Sm-stafetten i Skåne den 17 sep att anmäla er så att vi kan reg. lag dit eftersom det bara är ca 1½ vecka kvar till att tiden går ut. Detta gäller klasserna HD20 och HD21. Viktigt är också att ni anmäler er till DM-stafetten 3 september i Almbys regi så vi får lite färska resultat att gå på.
|