INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Boka in kvällen, torsdag den 10 augusti 2006-07-30 13:50 

Nedan följer utkast ur e-post från Anders Bergman. Mer info kommer men boka redan nu in kvällen.

Hej på er alla.

Hoppas att ni vilat upp er och att livet återvänt till det normala. Som jag nu i efterhand ser det så tror jag att vi kan slå oss för bröstet och konstatera att vi gick iland med uppgiften. Inte minst för att vi efter tävlingen, mej veterligen, inte har några surdegar att klara av. Jag hoppas också att era klubbar skall vara nöjda med det resultat som snart kommer att vara färdigt för redovisning. Mats N försöker att få in alla kostnader och intäckter innan vi gör avslut.
Ledningsgruppen och styrelsen har haft frågan om en avslutningsfest uppe. Det beslutades att vi inte skulle slösa på tufft inarbetade pengar, utan istället fortsätta på den sparsamma vägen.
Vi föreslår därför en kvällsorientering enligt "Milans poängorientering" den 10 augusti nere på TC i Knottebo. Var och en tar med sig fika och vi gör det till en trevlig kväll med det bästa vi vet, vi springer en anpassad bana på 10Mila kontroller. Kartor tar vi från tävlingen så några kostnader uppstår inte....


Med bästa hälsning
Anders Bergman




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1727


  [Tillbaka

Kommentarer 1 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fimpen [2006-07-30 22:41]
Lysande idè! kommer



[Tillbaka]